Ocean's Eleven. Ocean's Twelve. Ocean's Thirteen.

Sitter och tittar på Ocean's Eleven just nu, tusan vad den är bra. Nu förstår jag på nytt varför jag är kär i filmerna. Jag längtar tills jag får se Thirteen! Den har premiär den 7:e juni, men då är jag ju i Frankrike. Kommer hem den 11:e på sena eftermiddagen.. Den 12:e fyller jag år och ska förhoppningsvis äta lite lunch i stan med vänner, sen äta på restaurang på kvällen. Morgonen därefter, 7.21 närmare bestämt, går tåget till Hultsfred. Har en massa jag måste göra denna veckan, eftersom jag åker till Frankrike om en vecka, på måndag. Sen är jag bara hemma en dag, som sagt min födelsedag, och då tänker jag inte göra ett skvatt!! Allt ska vara färdigt.

Nu ska jag däremot sätta mig i soffan och titta på de sista minuterna av Eleven, sen ska jag sova för jag ska upp och jobba imorgon. Börjar 9 och slutar 19.39 - tio ½ plågsamma timmar..

Justdet, ändrade bakgrundsmotivet här på bloggen också, tyckte det blev riktigt gulligt! Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback