Nästan bara vi

Idag åkte Kristin hem, och mamma åkte iväg till Uddevalla för att hälsa på mormor. Så nu är det bara pappa kvar här hos oss. Men han åker till farmor & farfar imorgon, så imorgon har vi ingen här, känns ju lite ovant ;) Vi har precis bokat biobiljetter tills imorgon när vi nu är ensamma, haha! Vi ska se Spiderman 3, hoppas den är lika bra som ettan och tvåan. Men det tror jag nog! Nu ska jag läsa lite i körskoleboken, tänkte ta mig dit imorgon och skriva lite prov.. Min körlärare har nämligen sagt att om jag pluggar som tusan nu kan jag få skriva upp om några veckor.. Nervöst! Justdet, häromdagens outfit: (eftersom blogg.se inte funkade häromdagen får den komma nu istället)

image96
  
Jeans Gina Tricot
Ribb-linne Indiska
Halsband egen design
Nagellack Mavala

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback