Lista

Ditt fullständiga namn: Åsa Kristina Elise Unger
Vart/när föddes du: På BB i Helsingborg den 12 juni 06.22 ;)
Ögonfärg: Blöö
Hårfärg: Tocke to the bones! Fast nu är det ju mer brunt. Och till sommaren ska det bli blont!
Längd: 172 stolta centimeter
Din första kärlek: Robin. På dagis. Han hade glasögon, blont krulligt hår och åt sitt eget snor. I fall fot the best ones.
Din nuvarande kärlek: Pandy är mitt allt.
Barndoms "bästis": Måste varit Petra och Fia. Vi var för tusan oskiljaktiga!
Umgås ni fortfarande: Hmm, vi gick ut tillsammans före jul en gång. Träffas på stan då och då. Men nej, umgås gör vi ju inte..
Hur gammal var du när du lärde dig gå: Ska man komma ihåg det? Haha, nej men jag vet inte. Vet dock att jag lärde mig gå i Moseldalen eller vad det nu hette..
Vad är ditt största barndoms minne: När jag stod på min systers rum och klippte av mig mitt hår med hennes sax. Över hennes papperskorg.
Vart är du uppvuxen: I Helsingborg, love it.
Vilket dagis gick du på: Nickandersgatans förskola.
Vem var din största förebild som barn: När jag var riktigt liten så var det min dagisfröken Camilla. Men sen när jag blev äldre var det alla fem medlemmarna i Spice Girls. Fan vad patetiskt egentligen :)
När fick du din första kyss/av vem: Min första puss fick jag redan på dagis. Men den första riktiga
kyssen fick jag när jag var ungefär 13 av en pojke som då var 15, tror jag.. Jag vet inte ens vad han heter i förnamn för han kallades alltid efter sitt efternamn (vilket vi ju kan hålla hemligt tycker jag).
Vad får dig att bli riktigt arg: När allt går fel en dag. Och när man torterar dom som inte kan försvara sig - typ djur och små barn osv.
Vad gör du om ett år: Förhoppningsvis pluggar jag antingen på Campus i Helsingborg eller i Malmö på en KY-utbildning. Bor kvar på samma ställe med samma älskling. Har även körkort och en liten vovve!
Vad gör du på fredag kl. 19.00?:  Lagar middag med mamma och min syster (som kommer på besök, woho, pappa kommer också, men inte förrän på söndag) och sambo :)

Den var ju inte sådär himla givande. Dags att vika tvätten (för det har jag fortfarande inte gjort, haha) och sen ska jag måla ett nytt lager nagellack så det håller riktigt ordentligt! Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback