Konsten att campa

Idag jobbade jag 7-15.30.. Är helt slut nu, har varit uppe sen 5.45 i morse. Efter jobbet åkte jag och Andy till Överskottsbolaget, där köpe jag en sovsäck för 79 spänn. I nästa vecka ska jag även bege mig till Stadium och inhandla ett sånt här tjusigt tält:

image119
Så att jag och Sanna kan sova gött :) Det kostar 299:- och är det billigaste jag hittat. Mer som måste inhandlas är:

  • Tågbiljett (viktigast!)
  • Liggunderlag
  • En riktigt, riktigt stor väska (ska köpa på Stadium för 79:-)

Andy somnade visst.. Måste väcka honom, vi ska på bio om en och en halv timme och hinna äta innan det! Vi ska se "Next" med Nicolas Cage och Julianne Moore. Den verkar bra! Ciao


Kommentarer
Postat av: Kristin

Men sweetness, jag tror mitt liggunderlag finns kvar i Helsingborg, och sovsäcken! Men du, om du hittar det, så kanske du kan ta med det till mig? Fast det beror på när ni kommer på onsdagen... vi får prata om det :) Love you!

2007-05-26 @ 00:53:08
Postat av: Mamma Anne

Kul att ni bestämt att ni ska till Hultsfred, tror ni får jättekul. Längesen du sov i tält va, det måste varit Eurocamp!! Filmen låter bra, måste se den. Kram

2007-05-26 @ 10:07:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback