Hultsfred here we come

Jaha, då ska man nog till Hultan för första gången! Jag hade verkligen inte planerat att åka dit eftersom jag inte kände för att punga ut med 1700 spänn för att se några artister som jag egentligen inte är så intresserad av. Men för några dagar sen pratade jag med min söta syster (som för övrigt fyller 25 på lördag, gratta henne!!) som tyckte jag skulle komma upp och jobba för henne eftersom hon ska vara chef över 8 funktionärer. Däremot så kan hon ju inte hänga med mig hela tiden och visst är det inte så kul att åka dit själv.. Så jag fråga Sanna om hon var peppad på att hänga med och det var hon ju! Sen är resten historia :) Så vi kommer stå och sälja festivalkläder och annat skoj. Riktigt snygga kläder dessutom, en hel kollektion gjord i samarbete med Carlings, lovely. Artistera kommer även ha sina signeringar i samma tält, så man kanske får spana på en Ozzy eller en Marit eller en Ola eller en Curtis eller nån annan på nära håll.. Vi får la se! Ska spana efter ett par bra skor  i Frankrike, har länge velat ha dom här gummistövlarna från Viking:
image118

Men denna månaden är 450 spänn lite kryddat för mitt lilla konto. Iallafall för något jag inte kommer använda så flitigt, inte förrän vi skaffar en vovve anyways :)

Var på körskolan idag och körde min 7:e lektion. Så nu har jag bara två kvar! Fick tillochmed tid för halka (25 juni) och uppskrivning, men den berättar jag inte när den är... Inte ens för de närmsta! Ingen ska få veta :)

Nu ska vi bort till Ica'ma'buddy och inhandla kvällsmat. Undrar vad det kan bli idag.. Alltid lika spännande. Ciao!

Kommentarer
Postat av: Mamma Anne

Hej min tjej!
Så glad jag blir att du bestämt dig för att åka till Hultsfred. Ni kommer säkert att få underbart kul, du och Sanna och så Kristin som chef, kan väl inte bli mycket bättre. Fast hon är nog en snäll chef skulle jag tro. Häftiga gummistövlar, kanske finns dom i någon av alla tusen skoaffärer här i Perpignan, vi kollar på vår shoppingrunda om bara nästan en vecka!!!!!!!!
Nej nej nej, vi vill inte vet när uppskrivning eller uppkörning är, jag har varit nervös en gång för det, när jag själv körde upp typ för snart 36 år sen. Jag var såååå nära att bli stannad av polis och kanske även visa körkort igår men ack, när vi fortfarande har svenskregistrerad bil så tror dom ju vi är turister så dom bara vinkade förbi oss. Jag var väldigt nära att veva ner rutan och visa körkoret, har aldrig aldrig behövt göra det!
Puss och kram till min tjej

2007-05-24 @ 18:25:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback