Hittade en lista, såhär i väntans tider

Senaste person som
Sov i din säng: 
Andy
Du pratade med: Kristin
Du delade en drink med: För några veckor sen orkade jag inte dricka upp en "Blue Lagoon", men den tog somehow slut ändå.
Du gick på bio med: Sabina, Nicklas, Sanna, Andy och Nicke
Du gick på stan med: Mamma
Skällde på dig: Oj! Ingen har skällt på mig på flera år.. Så det måste nog ha varit mamma eller pappa sist då.

Senaste
Låt du hörde:
Flat Beat by Mr. Oizo
Film du såg: Spiderman 2 i söndags
Mat du åt: Potatismos med sojakorv och sallad
Kram: Mamma
Fest:  Haha, har inte varit på en "fest" sen.. studenten? Ja, ett år sen snart. Yeah.. 
Känslan: Trötthet, när jag vaknade
Ilska: Brukar inte känna ilska så ofta, blir väldigt svårt att svara på.
Resa: Igår när jag reste in till stan med tåg och ut till Väla med buss, haha. Men senaste "långa" resan var till Frankrike i julas!
Glädje: När Kristin gick av tåget igår och jag såg hennes söta feja!
Dröm: Suger på att komma ihåg drömmar.. Den senaste jag kommer ihåg var att jag stod uppe på en stege på en brandbil som typ svävade i luften, och jag höll på att ramla ner i ett stort hav med lava.. Som brandbilen då skulle släcka.
Boken du läste: Håller på att läsa "Säg det inte till någon"
Personen du träffade: Gick nyss ut i vardagsrummet och träffade mamma och Kristin :)
Personen du pratade i telefon med: Arnel, igår kväll.
Personen du fick sms av: Mamma, hon råkade skicka till mig istället för pappa. Bara för hon är så van att smsa till mig!
Gången du åt en 7-eleven korv: Har ALDRIG någonsin ätit en 7-eleven korv!
Gången du var utomhus: Igårkväll vid tio-elva tiden. Men bara ut till bilen för att hämta den externa hårddisken.
Gången du sov: I morse vid 9.20, sen vaknade jag och kunde inte somna om
Gången hela din familj åt middag tillsammans: I julas :(
Saken du köpte: En muffin och en flaska vatten i förrgår på 7-eleven på Sturups flygplats

Om dig

Namn: Åsa
Ålder: 18, going on 19
Smeknamn: Ausa, Ås, Åslög.. Inte så värst smickrande.
Syskon: En sötissyster och en sötisbror. Båda äldre än mig..
Sysselsättning: Jobbar i kafeterian på Lasarettet, försöker ta mitt körkort och är ganska nybliven sambo (snart 3 månader)
Tre bra egenskaper: Ansvarsfull, optimist, bra på att planera
Tre dåliga egenskaper: Envis, lätt uttråkad, ganska lätt för att bli irriterad
Linje/klass: Tog studenten för ett år sen, men jag gick samhälle/media
Hårfärg: Tocke i grunden, men just nu är det mest brunt
Ögonfärg: Blåa
Skostorlek: 39/40

Favorit

Färg: Korall, svart och grått
Mat: Hälleflundra med smörsås och "krossad" potatis
Låt: Omöjligt att säga. Det finns för många
Just nu: Vår nya soffa
Ämne: Det var nog musik, eller mediekunskap
Plagg: Jeans
Skor: Ballerinas
Ställe: På en solig strand med vit sand och blått hav.. Spelar ingen roll var, bara det är med någon jag älskar.

Allmänt
Ska bli skoj:
Fylla 19, inte för det blir så stor skillnad men.. Åka till Frankrike igen i början av juni, tjäna mer pengar i sommar, förhoppningsvis åka på semester i slutet av sommaren, ta mitt körkort, åka motorcykel i sommar (om Andy nu köper en)
Ska inte bli skoj: Att inte vara ledig något nämnvärt i sommar..
Sötast i världen: Alla i min söta familj, och alla i min älsklings familj!
Sparar till: En bil, om jag nu måste spara till något..
Väntar på: Att jag ska skriva klart denna listan så jag kan gå ner och hämta tidningen och sen äta frukost. 
Pålägg som gäller: Herrgårdsost
Önskar jag var bättre på: Mode, att fotografera, att blogga
Dagens dryck: Har inte hunnit dricka något än, men jag tror det blir te idag
Vad saknar du? Just nu pappa och min bror eftersom dom är dom enda som inte är här..
Vill: att sommaren ska komma på riktigt
Tre band/artister: Justin Timberlake, Pablo Francesco och Paul McCartney
Vad har du gjort idag: Än så länge skrivit denna listan..
Var det kul? Nej, inte ett dug, funderar på att kapa den nu och inte skriva mer..
Brukar du svära mycket? Inte i närheten av folk, nej.
Har du pojkvän/flickvän? Jepp.
Är du kär? Galet kär :) 
Isåfall vem? Men gissa en halv gång.
Hur tidigt stiger du upp: Beror på när jag börjar jobba eller vad jag ska göra när jag inte jobbar.
Är det bra eller dåligt? Vad är bra eller dåligt? man går väl upp när man måste, det är väl bra?
Gillar du att slåss eller? Nej det är det värsta som finns, eftersom jag är så svag...
Vad ska du göra ikväll? Vet inte, inget bestämt än.
Hur många timmar sover du per natt? Försöker mig alltid på 8, men det brukar inte bli mer än 7.
Vem är snyggast i världen? Läs tidningarna, där listas dom ju dagligen..
Vad är det för veckodag? Fredag
Är du uppväxt i stan eller på landet? I stan, men bor på landet nu!
Har du utländska föräldrar? Nej, men dom bor i utlandet nu, haha :)
Vad lyssnar du på för musik nu? Inget, hör bara det ljuvliga ljudet av mitt knappande på tangenterna
Öl eller Vin? INGET AV DET, blä.
Vem hatar du: Finns ingen jag hatar, men dock vissa personer jag tycker om så lite att jag nästan spyr när jag tänker på dom.

Det var nog den tråkigaste på länge. Nu ska jag äta frukost! Ciao

Kommentarer
Postat av: Cassie

Ska nog sno den sen (;


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback