Grattis mamma!

Min lilla söta mamma fyller år idag! GRATTIS!! I måndags firade vi både henne och min syster som fyller år den 26:e. Det är ju inte så ofta vi är tillsammans nu för tiden, så man tar vad man har ;) Mamma har alltid tittat på en serie som heter Glamour (tror hon började titta ungefär när jag föddes) och i måndags fick hon den perfekta presenten av min syster. Hon hade tagit kontakt med "Glamour-folket" och bett om ett foto med en autograf från någon av skådespelarna. Men när hon fick brevet med "fotot" var det inte mindre än fyra porträtt med autografer, plus små hälsningar typ "Dear Anne (som mamma heter), I wish you the happiest of birthdays" osv.. Och ett porträtt med hela "casten". Tyckte det var så gulligt hur glad mamma blev. Här är mamma och min syster med alla bilderna:

image100


Nu ska jag fortsätta med att laga mat. En tårta är klar och står i kylen, bordet är dukat med lite presenter och ballonger och finporslinet (vuxenpoäääääng) och nu väntar jag bara på att alla ska komma hem! Ungefär om 45 minuter. Måste klä på mig lite finkläder också! Ciao

Kommentarer
Postat av: Kristin

Åh, jag vill också vara hos er ikväll. Hoppas ni har det mysigt :) Jag älskar dig! Hälsa mamma o pappa, och Andy förstås!

2007-05-10 @ 22:55:42
Postat av: Mamma Anne

Min underbara Åsa!
Av mig får du hur många vuxenpoäng som helst, du är helt suverän. Vilken födelsedagsmiddag du gjort och vilka fina presenter jag fick, armbandet med röda hjärtan där jag bär med mig dom fyra jag älskar mest, dom fina örhängena och bilden på dig och Andy. Jag fick en riktig, verkligen riktig födelsedagstårta och alla ballonger du hade blåst upp. En toppenfödelsedag även om man inte borde fira när man blir så gammal. TACK TACK!!!!!!

2007-05-12 @ 00:37:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback