Fullspäckat

Mysig dag! Mamma och jag åkte in till stan för att ta oss vidare till Väla. Hon shoppade en del, inget för mig dock eftersom jag har så dåligt med pengar just nu. Det var jättefint väder, inte ett moln på himlen och solen var jättevarm. Vi åkte tillbaka till stan vid fyra och mötte upp min syster på Knutpunkten, direktimporterad från Kalmar :)

Väl hemma hos oss har vi lagat köttbullar med mos och gräddsås, fast jag åt sojakorv och mamma åt lax. Vi äter inte kött och mamma tycker inte om soja- och quorn produkter, så det brukar bli lite olika maträtter till oss alla.

Blir ingen dagens outfit idag eftersom blogg.se inte vill som jag vill. Så nu ska jag lägga mig i sängen och läsa, något jag nästan aldrig hinner/orkar göra. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback