Det blev ju bra.. not!

Det blev så att pappa kom hem vid åtta-tiden, jag lagade lite mat och sen kollade vi på Eurovision. Det var nog det program med flest dåliga bidrag på läääänge. Till slut när Ukraina och Serbien låg på toppen och man förstod att någon av dom skulle vinna så började jag hoppas på Ukraina, då skulle det iallafall bli lite roligt! Men nej, Serbien med sin lesbiska kampsång börjar dra ifrån i poäng och fick till slut tio tolv-poängare. Helt sjukt.Tyckte den var riktigt tråkig.. Den hade ju såklart mer "klass" än t.ex. Spanien, men det var synd att den vann.

Nu ska jag kolla på Grey's avsnittet som jag missade i onsdags pga att vi gick på bio då! Sen ska jag duscha och har inte Andy vaknat då så får jag nog väcka honom, haha. Bor ihop medvärldens sömntuta.. Men så var han ju också uppe 8 igår morse, jobbade hela dagen och sen åkte iväg på en spelning på kvällen och kom hem 03.50 i morse.. Inte så konstigt att han är lite trött! Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback