Beslutsångest!

Åh, jag vet inte vad jag ska göra idag! Vill jättegärna kolla på Eurovision song contest, men jag vill inte kolla på det själv. Blir isåfall att jag får sitta hemma helt själv.. Andy ska jobba ikväll, så jag kan ju följa med honom, men jag tror det blir att stanna hemma. Måste ju se Arkarna för tusan! Även om jag kan spela in det blir det ju inte samma sak imorgon. Gött att pappa har sitt franska nummer i telefonen, för så kan han ju ringa eller skicka sms och rösta på Sverige från den ;) Det går ju inte att ringa och rösta på Sverige från ett svensk telefonnummer..

Ciao

Kommentarer
Postat av: Kristin

Men helt själv blir du väl inte om pappa är hemma också? Ni kan ju få en supermysig kväll :) Själv ska jag hem till ett par vänner och hela gänget ska dit och vi ska titta och dricka drinkar och jag och Sara har gjort The Ark-vimplar! PUSS!

2007-05-12 @ 18:08:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback