Äntligen!

Ååh, jag har inte haft en dator sen i söndags! Vår dator som vi har här hemma är en bärbar, och den måste ju ha en laddare, som har sprängts inuti! Den nya laddaren kommer inte förrän på fredag.. Och Andy har varit i Tyskland med sin jobb-dator och kom hem idag! Gissa om jag slängde mig över den ;) Ja, honom också. Har saknat honom väldans mycket, jobbigt att sova helt själv när man nu är van att ha nån bredvid sig. Alltid!

Får bli en "går-dagens" istället för dagens...

image101
     
Jeans Ichi (insydda)
Svart trekvarts-tröja Ingen aning :)
Grå t-shirt H&M
Quiltad väska med kedja Asos.com
Klocka Police/Rydbergs Ur
Armband Dolce&Gabbana (kill-armband)
Armband Cocoo
Keps H&M:s killavdelning i Barcelona

Kommentarer
Postat av: Mamma Anne

Min gumma! Så fin dig bloggsida är, den ser verkligen proffsig ut. Snygga jeansen blev när du fixade dom. Har du köpt väskan nyligen, jag hade en precis likadan för 100 år sen, kanske har dom blivit moderna igen.
Skönt för dig att ha dator igen, har undrat varför du inte lagt ut något på ett tag men där kom förklaringen. Puss puss

2007-05-17 @ 10:06:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback