Än en gång...

Ensam igen! Nu har han åkt iväg till Italien, och kommer hem på onsdag. Så nu får man sova själv i tre nätter.. Blä, tycker inte alls om det nu när man är så van vid att ALLTID ha nån bredvid sig. Jobbigt speciellt om man vaknar till på natten, som jag har en tendens att göra, och inte hör någon ligga och snusa på kudden där till vänster...

Anyways, hittade ett roligt "test" som jag tänkte göra. Det går ut på att man ska bild-googla fram svaren, så det har jag gjort nu, och here it is:

Mitt förnamn:



Mitt efternamn:



Jag bor:



Favoritfärg:


(Lite klurig va..)

Favoritmat:


(Ser inte alls gott ut nej..)

Det senaste jag köpte:


Vad jag vill ha:


Vad jag skulle ha hetat:


Ska jag göra nu:


Ja, ganska roligt faktiskt! Fritt fram att gissa på vad jag googlade på när jag hittade de olika bilderna ;) Men som testen säger längst ner; nu ska jag sova. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback