WOW!

Ja, jag har gått och provat på. Usch och fy... Den största motståndaren!! Nej, men anledningen att jag ville prova var ju för att jag ville se vad den stora hysterin kring detta spel (som spelas av 7 miljoner bara i Europa!) är. Och sant - mååånga timmar kan rinna iväg utan att man märker det. Tiden går fort när man spelar. Vad jag inte förstår är hur man frivilligt lägger ner så mycket tid på detta!

Nu är det så att jag har en pojkvän som spelar. Gaaanska mycket, oavsett vad han säger, haha. Och min bror jobbar som support på Blizzard i Frankrike (företaget som gör spelet). Inte för att jag har känt mig tvingad till att prova, av någon av dom. Det kanske är just därför jag provade till slut!

Kan ju dock inte förneka att spelet är väldigt, väldigt vackert och coolt gjort. Men det jag då tycker är kul är ju inte att springa runt och samla s.k. "quester". Utan jag tycker det är kul att man kan prata med varandra. Flirta med varandra. Slängkyssar! Dansa för varandra. Knäböja! Haha, man kan till och med klappa skitfånigt.

nightelf

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback