Wakeup

Det är skönt att gå upp i tid tycker jag. Vaknade för en halvtimme sedan, även om jag inte börjar jobba förrän klockan 11. Men jag tycker inte om att stressa, så jag tänkte äta frukost i lugn och ro och sen gå bort till stationen, eftersom min cykel står där så kan jag inte cykla bort.. Glömde cykla hem den igår eftersom jag blev hämtad med bil. Vardagslyx :)

Igår var jag och tränade, superskönt! Har redan höjt vikten på två maskiner, men jag vill inte ha värsta biff-armar och biff-axlar för tusan! Så jag tror jag ska hålla mig där ett tag nu. Också ska jag lägga till mer maskiner för underkroppen, det är mest den jag behöver träna och inte armarna så mycket som jag gör nu. Var tvungen att cykla extra mycket igår också för at kompensera för det vi senare skulle äta på kvällen (jag vet, man ska träna EFTER för att kompensera.. men jag ska nog springa en runda ikväll!), nämligen nachos med grymt mycket ost och salsa, och stekt sojafärs med tacokryddor. Mums säger jag bara. Det blev svinigt gott och det finns INGET kvar idag! Haha.

Idag är jag helt ensam eftersom Andy är i Norge. Han tar dock flyget hem ikväll så beroende på vilket flyg han hinner med så är han hemma 11 eller 1. Men jag sover nog ändå eftersom jag börjar 7 imorgon bitti. Iofs jobbar jag till halv 8 ikväll och är hemma tidigast halv 9 så jag blir ju inte ensam så länge ändå :)

Nu ska jag äta frukost och sätta igång tv:n. Blir nog lite blogg ikväll med. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback