Varför vill man bara ha och ha?

Det är riktigt sinnessjukt egentligen, min ha-vilja. När jag hittar något jag vill ha så måste jag ha det. Annars börjar det odlas något inom mig som kan liknas vid en depression. Jag vet, helt sinnessjukt! Som t.ex. en iPod nano. Det började med att min iPod shuffle gick sönder. Så jag gick till iPod-doktorn med lille stackaren. Han sa att den hade gett upp hoppet, den var helt enkelt stendöd. Väldigt duktig doktor, men FAN! Det skulle tydligen bli lika dyrt att reparera den som att köpa en ny (också la han till "och då är det ju roligare att köpa en ny, va?") AHH, säg inte så till mig!! You're talking to the wrong person, man! Anyway, så nu har jag bestämt mig för att jag ska köpa en iPod nano istället för en shuffle, som dessutom blivit otroligt fula tycker jag. Min gamla finns ju inte kvar utan dom var tvungna att ändra designen på den!

SÅ, nu får jag punga ut med minst 1000 spänn extra för att köpa en ny = sucks!!

Men jag får en alldeles ny.. fin.. härlig... som rymmer dubbelt så mycket låtar... rosa.. iPod =yaaay!

Får se  när jag känner för att beställa den. När jag har mer pengar, antar jag. En stoooor nackdel till denna ha-viljan.. pengarna. Ja, och idag är det exakt två veckor sedan jag jobbade sist. Shit, timanställning blows. Väldigt synd, men jag har ju tid över till annat vilket är skönt. Kommer knappt få någon tid över på hela sommaren sen, så det kanske bara är bäst att passa på och njuta.

Idag ska jag läsa klart mina 24 sidor i körskoleboken och ta tåget in till stan och sätta mig ner på körskolan och göra prov nummer.... Nej, jag skäms så jag tänker inte berätta hur långt jag kommit :) Med tanke på hur länge jag varit inskriven och hur långt jag kommit.. HAHA! No no no... Sån fool tänker jag inte göra av mig själv.

NU däremot, pic-time!

   Gårdagens outfit (sitter ju än så länge i mjukisar så det får bli gårdagens..)

Det nya rosarutiga linnet från MQ
Gråa Miss-Sixty byxor, också från MQ
Lila bikiniöverdel från H&M (som jag fyndat för 10 :- för typ tre år sen..)

Och det nya halsbandet! Hjärtat här, dom andra får ni bara i miniatyr längre ner, haha:

image30


  Ändå ganska söta va?

Kommentarer
Postat av: Sanna

Oh ska du ocksa kopa en ipod nano? :D va kul! Det e kul att du lagger in bilder foressten. Jag ska forsoka lagga in ikvall fran min kompis kamera. ses snart puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback