Vårdag!

Okej, skrev ett superinlägg som såklart försvann ut i cyberrymden. Jobbigt!

Vad som, i korta drag, stod var att idag är det jättefint väder! Soligt och vindstilla och 12,9 grader. Inte illa! Inte illa alls. Så nu ska jag bege mig in till stan och gå en lååång runda på stan och hitta nya vårkläder. Det är nog det bästa på hela året.
Vårkläder... Mm! Ska köpa lite tyg och sidenband också så att jag kan komma igång med min klänning på riktigt!

En annan halvstörig grej - går ner för att hämta in posten, ett jättestort brev till mig! Öppnar och får se nya numret av Veckorevyn. Min prenumeration har äntligen kickat igång! Synd bara att jag köpte det numret förra veckan eftersom jag inte trodde att prenumerationen skulle komma igång riktigt än.. Men men, 30 spänn är 30 spänn. Finns inget att göra åt den saken :) Nu kan jag ju skicka den olästa kopian till mamma, då blir hon nog glad! Okej att det finns tidningar i Frankrike också, men mamma älskar ju Veckorevyn och den finns inte där!

Har förresten äntligen köpt lera, det blev Fimo Soft lera (alla andra verkar använda sig av cernit lera, men det hittade inte jag) som verkar vara behändig att jobba med. Får väl börja med något enkelt - ett hjärta eller så.

Också dagens outfit:

  

Väldigt casual idag :)
Svarta stuprörsjeans från Åhléns
Långt grått linne från Gina Tricot
Svart T-shirt från H&M
Också mina fina Swarovski i öronen!

Kommentarer
Postat av: Kristin

Baby, baby... du blir aldrig ful på bild så jag tror inte ni skrämde bort nåt folk från Zinc :D Åh, jag saknar dig, hoppas vi träffas snart! Puss puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback