Tillåt mig att skrika HAHA!

Jag är verkligen inte den som sitter och tittar på Melodifestivalens alla sjuttiotusen delar, men själva Eurovision tycker jag är ganska roligt (även om jag alltid brukar jobba just den dagen det går). Hittade nyss Englands bidrag och det är nog det värsta jag någonsin hört. Och sett! Jag vet inte hur man infogar videon här, så ni får själva klicka er till YOUTUBE och kolla. Jag kan seriöst inte beskriva hur dåligt det är i ord! Det här är något man måste se med egna ögon. Det låter som en riktigt värdelös mix av små barn som försöker sjunga dåligt, och som dessutom försöker sjunga någonting av typ Blümchen eller något av Graaf-systrarna, och en grupp djur som försöker låta som människor. I jämförelse kan man ju säga att förra årets svenska vinnare Carola borde få Nobel-priset eller nåt. Så dåliga är Scooch som dom kallar sig. Flying the Flag. Wow - i häpnad hur man kan suga så mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback