The world's greatest

Okej, follow-up på mitt inlägg igår om att min pojkvän är världens bästa. Han är egentligen helt sjuk i i huvudet! Satt igår och läste en blogg, där denna bloggare hade tipsat om en massa kläder från Ellos. Gick in och kikade rundor och kom på mig själv med att nästan börja gråta eftersom jag bara vill ha, vill ha, vill ha.. Som vanligt. Och det i samband med dålig ekonomi är bland det värsta som finns i min värld. Vet ni vad han säger? "Beställ det du vill så betalar jag". Jag menar, säg om inte det är det snällaste ni någonsin hört! Jag hade redan loggat in och lagt en massa grejer i "varukorgen" men plockade ur en del som bara kändes sådär.. Men dom här grejerna ska komma någon gång innan 10:e april, och jag är den lyckligaste människan i världen just nu. jag lovar, jag svävar på rosa moln!

           

Jeanskjol med "puff-effekt"
Klänning med stora blommor
Långt rödrandigt linne med brottar-rygg
Jeans-shorts med hängslen
Gult linne

Nu vill jag ha vår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback