The muffinman has left the building

Så var dom klara! Kan bara säga - Delicious! Och så vackra :) Haha! Här är lite pick & choose från dagens gång...

     
Fattiga riddare till lunch.. Och checka in min Louboutin-hammare! Den har också röd sula, haha!

image51

Har äntligen hängt upp mina småtavlor med motiv av bla mig, min familj, nära och kära. Älskar bilden längst ner till vänster - tagen precis när jag sprungit ut på studenten. Bilden har allt som behövs: en älskling, sol, värme, ett glas champagne, blommor, perfekt outfit, solbränna... I love it :)

     

Mindre perfekt väder idag: det har regnat, haglat och snöat. Tjohej! Så det blev som sagt bakdag. Ingredienser och färdig produkt... Jumbo chokladmuffins med nerhackad Marabou i daim-smak. Fruktansvärt gott!

Kommentarer
Postat av: Kristin

En vacker dag ska jag sno tillbaka både min muffinsform och min receptbok ;) Men tur att någon kan baka muffin så länge! Puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback