Spring!

Åh vilken härlig dag! Detta är nog den bästa dagen på läääänge. Även om jag gick upp kvart i sex i morse. Det har varit soligt hela dagen, så jag fick klä mig i mina solglajjor i morse. Slutade tidigt (halv fyra) och gick ner i stan. Och hittade där MIN VÅRJACKA! Jag är lycklig nu! Satan vad jag har letat efter den perfekta vårjackan, och nu tror jag faktiskt att jag har hittat den. Gick in på VILA och där hängde den. Den kändes jättebra i provrummet och även nu när jag provat den igen här hemma. Jag visste dock inte om jag skulle ta S eller M i storlek, men det blev M; hellre lite oversize än för tajt. Också kan man få plats med en kofta under, fram tills det verkligen är vår på riktigt vill säga. Smakprov:

image55


I like it :) Och sen när jag kom hem så tog jag mig till Ica (där postombudet är) och hämtade ut min kläder från Ellos! Så jag har även provat dom grejerna och haft lite pic-time med mig själv, haha.

           

Allt satt jättebra, jag älskar speciellt shortsen och det randiga linnet. Det gula var inte riktigt den färgen jag trodde... Lite väl grönt, men det kommer användas flitigt ändå! Nu har jag precis ätit middag - spaghetti med vitlökssås och en tomatbit till det. Enkelt men goooott. Haha, Legally Blonde började precis på ettan. Reese är megacool som Elle i den filmen. Dock tycker jag tvåan är bättre! Nu ska jag klä på mig myskläder och kolla på Chicago istället. har aldrig sett den, dumt va? Hoppas den är bra! Ciao

Kommentarer
Postat av: icka

härligt gult linne!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback