Sommar eller vår?

Åh vad det är härligt att vakna av att solen lyser i ansiktet på en. Eller, det var det jag kände när jag vaknade. Vad jag vaknade AV var Rix MorronZoo eftersom jag hade ställt radioklockan på 9. Vill komma upp i tid så man slipper stressa, tycker om att ta det lugnt på morgonen. Dessutom ska jag ta tåget till stan och träffa Sanna halv tolv! Ska äta lunch för första gången sen hon åkte till Gran Canaria i typ oktober.. Jag vill sitta utomhus, så man får nog iaf ta på sig byxor :) Än så länge är det ju bara 8,8 grader. Men dom höjs nog fort nu när solen får komma igång lite. well well, nu ska jag duscha och hitta något att ha på mig (är det så för er också.. att ni aaaaldrig har något att ta på er även om ni nyss har köpt massa nytt?), det är ändå ganska jobbigt att veta vad man ska ha på sig eftersom det är megavarmt i solen men det är ändå inte sådär varmt i skuggan. Äh, varför klaga? Borde egentligen bara slänga på sig värsta sommaroutfiten och ta med en extra tröja om man fryser! Vill dock inte bli förkyld, haha!

Ciaao

Kommentarer
Postat av: anna wintour

det börjar kallt sedan hoppas jag på värme
*
*
vill du tjäna pengar på din åsikt?
*
*
*

Postat av: Karin

tyckte den smakade "som vanligt" ändå:)

2007-03-30 @ 10:45:30
URL: http://karinolofsson.blogg.se
Postat av: icka

svar på blogg: haha, ja det har du rätt i. men ändå.. det är utsidan som räknas vad det gäller bilder ;)

2007-03-30 @ 18:40:20
URL: http://ickas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback