Pyssel och så.

Sitter här och pysslar lite grann nu. Grejerna är i ugnen nu, men klara alldeles strax så det hinner nog komma en liten bild :) Jag har gjort ett rött äpple, en rosa klubba, ett körsbär (som ser mer ut som ett äpple) och sen hade jag lite blå färg över så jag har gjort ett mans-märke! Tyckte det passade med ett blått sånt. Man kan ju faktiskt göra kill-smycken också! Fast det blev faktiskt mer lila än blått.. Synd! Haha, jag ska lätt göra ett kvinno-märke också, i rosa färg. Men jag orkade inte blanda ihop mer rosa färg, har typ träningsvärk i händerna nu!! Anyway, ska göra ett par örhängen nu också, på vanligt traditionellt vis, alltså inte av lera! Dom ska matcha äpplet, så ja ska göra med stora röda pärlor. Finfint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback