Oj, vad hände? + köra bil!

Såg nu vad konstigt det förra inlägget blev, här kommer det igen iaf: Idag har vi storhandlat! Vuxenpoäääng! Vi åkte till City Gross och handlade för 952:-. Wow. Det blev massa mat och lite annat smått och gott :) Och idag är det det varmaste dagen någonsin (eller ja, detta året iaf): 15,2 grader i skuggan och STRÅLANDE sol!! Idag har jag på mig svarta tunna strumpbyxor, jeansshorts och linne! Så jäkla härligt. Nu blir det inte mer. Nu ska vi äta chokladmuffins och dricka saft på balkongen i solen. Ha!



Ja, så härligt väder det var igår, helt sjukt. Idag var det också strålande sol, men inte riktigt lika varmt. Plus att jag varit inomhus typ hela dagen eftersom jag jobbat 11-19.30... så idag fick jag knappt känna på våren! Men jag var uppe och hurtade 6.15 i morse, tog tåget klockan 7 och gick till körskolan för min första körlektion!
Cara Mia vad nervös jag var! Men det gick bra, jag fick köra som jag brukar göra hemma och sen skulle han "kritisera". Lärde mig väldigt mycket på bara en timme& tio minuter, så jag hoppas inte jag behöver fler lektioner än de 10 jag redan "köpt". Ska köra två gånger nästa vecka! Kanske har körkortet innan sommaren...? Hoppas hoppas hoppas! Det roliga är att jag har samma körskolelärare som två kompisar har haft, och båda två klarade uppkörningen på första försöket! Så hoppas han är bra och att jag också fixar det.

Imorgon ska jag försöka gå upp i tid, och åka in till stan och gå en runda på stan.. Ensam? Någon som vill följa med mig..?

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback