Kreativitet.

Idag är det superfint väder igen :) Så glad jag är! Jag har varit så kreativ idag att jag knappt tror det själv. Smyckestillverkning på högsta grad, och inte är jag klar än! Har provat på min Fimo soft lera idag. Har iofs snott idéer från viss känd bloggare här på blogg.se... Men mina grejer blev ju inte en tiondel så fina som hennes är! Har iaf gjort en liten muffin och en kanelsnäcka. Men jag började med ett hjärta bara för det kändes lättast, haha. Som jag sa att jag skulle göra! Försökte mig på en jordgubbe men det kan jag verkligen inte, får inte till den rätta formen och sen när det gröna skulle på som "blad" så blev det bara skit istället. Haha, men det var så jag fick fram den bruna färgen (genom att blanda rött och grönt) på leran som jag använde som "form" på muffinsen! Det var väldigt pilligt men jättekul! Kommer definitivt bli mer av det. Får väl försöka hitta en egen nisch på det där.. Ska nog fortsätta med mina hjärtan, haha, det var det enda som blev bra :)

Sen har jag gjort nåt tråkigare - läst i körskoleboken.. Inte alls kul, men jag vill ha mitt körkort och det vill jag ha snart! Då får man lida sig igenom det och läsa. Och läsa... Och läsa och läsa och läsa. Lite till.

Också är det Grey's ikväll - tjohoo! Den enda serien som jag nästan tycker är för bra för att ladda ner i förhand. Tycker det är roligare att bänka sig framför tv:n en gång i veckan. Gör ju samma sak med Desperate Housewives och nu när dom går dagarna efter varandra så får det väl bli så!


  Åh... jag längtar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback