Inte vår riktigt än...

Igår var det verkligen vår i luften, när jag satt på tågstationen och väntade på att få åka in till stan (ja, det var försenat.. som vanligt!) så råkade jag sätta mig med mina svarta byxor och tjocka bruna skinnjacka i solen. Satan vad det värmde! Och inne på tåget var det inte mycket bättre. Men, det första jag gör när våren kommer ska inte vara att klaga! Det var ju faktiskt supermysigt :) Men idag är det dimmigt (eller dammigt som jag sa när jag var liten) och kallare. Också har jag ont i magen. Att allt kan ändras så på en dag, skittråkigt.

Igår - när allt var så himla bra - så var jag ute och shoppade iaf. Eller ja, det blev inte så mycket shopping men jag gick runt och suktade efter en massa grejer, haha, som vanligt när man inte känner att man har så mycket pengar. Och just då kommer man på att man behöver en massa grejer. Vårjacka, vårskor, nya byxor, linnen, tunna koftor, ja.. allt möjligt.

image25

Men jag köpte iallafall nya träningsskor från Reebok - i lila och grått och jättesköna! 50% rea också. I'm lovin it! Jag tror förresten jag börjar krympa - de tre senaste skorna jag har köpt har jag fått ta en storlek mindre än vanligt! Och träningsskorna fick jag ta i en och en halv storlek mindre. Det blev en glad överraskning eftersom jag alltid tyckt jag har så stora fötter :)
Det blev ett sommarlinne från MQ:s avdelning "365 Sunshine" också - rosarutigt och supergulligt. Köpte även ett par knästrumpor, från MQ dom med, svarta med grålila rosetter på. Tunna och jättefina! Kollade efter Acne-jeans på deras 30 % rea avdelning, men hittade inga i rätt modell eller storlek för den delen. Tråkigt när man vet att man kunnat  få dom så billiga!

Och jag får fortfarande inte jobba något. Börjar hata det här med timanställning. Nu när vädret börjar bli bättre är alla på strålande humör och ingen blir sjuk.. (det är ju när dom ordinarie blir sjuka som jag får jobba). Men men, då får jag ju tid över till att sy och göra halsband och åka in till stan och gå promenader. Och träna som vi ska göra idag! Inviga mina nya skor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback