Happy Birthday!

Yaay, jag fyller år om 88 dagar! Euhm... Jaha. Fan, jag vill fylla år snaaart. Jag älskar att fylla år. Jag vet inte varför det är så speciellt egentligen. Det är ju bara en dag precis som alla andra!? I år infaller min födelsedag på en tisdag = booring. Ska man då fira helgen före, eller helgen efter? Jag tror jag har bestämt att jag vill åka till Köpenhamn på min födelsedag i år (eller ja, det blir ju inte PÅ min födelsedag, men runt..). Eftersom jag turligt nog fyller år då sommaren vanligtvis har hittat till Sverige så är det vanligtvis fint väder också! Såhär tänker jag mig min födelsedag (detta är alltså en hint till mina nära och kära så ni kan överraska mig, haha):

- En snäll "kidnappning" på lördag morgon. Med snäll menar jag att jag får tid på mig att duscha, klä mig lite fint, sminka mig, ja, allt det där vanliga ni vet.
- Båt-tur till Helsingör, men inköp av blommor till mig på det mysiga torget (då gärna liljor, för dom är så fina, även om jag inte tål dom..)
- Tåg till Köpenhamn, gärna med lite spex på tågfärden.
- Incheckning på mer eller mindre fint hotell.
- Låååång shoppingrunda! Inklusive lunch :) I love Copenhagen.
- Middag på mer eller mindre fin restraurang. Men gärna lite mer, haha. Tur för er, inte inklusive vin eftersom det är det äckligaste jag vet :)
- Eftersom jag aldrig festat i Köpenhamn kan jag ju inte uttala mig, men jag är säker på att min bättre hälft vet många bra ställen man kan ha roligt på, så: En partykväll på Köpenhamns coolaste ställe.

Sen ska vi däremellan hinna med att sjunga för mig mer än en gång. Och ha jätteroligt. Och skratta en massa. Oj, vad jag kan fantisera.. Jag är duktig på det :) Jag kunde till och med tänka mig vilka som skulle följt med. Haha, det är allt kul, att drömma sig iväg. Jag skyller på vårvädret! För alltid när våren börjar komma så känns det ju att min födelsedag bara närmar sig och närmar sig...

För övrigt så har jag varit vaken en timme utan att ha åstadkommit något. Alls! Igår var jag på körskolan och gjorde prov nummer... Nej just det, jag skulle ju inte säga hur långt jag kommit :) Men jag klarade det iallafall! Och nu ska jag bli tilldelad en körlärare också. Så i eftermiddag eller på måndag ringer någon mig och säger "Hej, jag är din körlärare!" Skojigt :) NU däremot, mina damer och herrar, ska jag bege mig in i duschen, sen gå bort till stationen och åka in till stan för PREMIÄREN av Vila i Helsingborg! Åh, vad jag är lycklig. Äntligen har en av mina favoritaffärer hittat hit! Dom öppnar klockan 11 och har öppningserbjudanden och grejer. Och affären ser inte liten ut heller! Synd att man inte har några pengar bara.. Titta, men inte röra. Mitt motto idag!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Jag hoppas jag e i Sverige over din fodelsedag iaf, da kan vi fixa riktigt bra firande :) jag vill ju som sagt inte va i Sverige mer an nodvandigt, men sommaren e mysig! Fan va najs att jag inte kommer hem till slask, de gillar jag iiinte. Och va snallt av dig att du lamnade in ansokan, for om jag har jobb i sommar sa har jag troligen en lagenhet ocksa som eventuellt lanas ut till mig :) Vad jag gor pa mandag? Vet inte :P landar nog vid 14 tiden..sen far jag se. Men vi hors! puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback