Ensam dag.

Idag har jag inte jobbat, inte sedan i torsdags faktiskt. Så är det när man är timanställd. Ena veckan jobbar man varje dag, och nästa ingen alls! Så idag har jag fått gjort lite smycken och jag TÄNKTE sy en klänning eftersom jag har tyget hemma, men jag hittade ingen inspiration...

Jag tycker det är så kul att läsa bloggar som är lite mer "modeinspirerade" och vill därför  börja med det själv. Som många vet är jag helt enkelt galen i kläder. Speciellt väskor och skor (min passion...). Och sen gör jag ju egna smycken som jag tycker är kul att visa upp. Vem vet, kanske någon som rent av är intresserad! Anyway, många av de här s.k. "modebloggarna" som jag nu blivit inspirerad av visar upp vad dom har på sig om dagarna, så roligt att se! Så, här är min dagens outfit:

outfit 7/3

Jeans från Gina Tricot
Svart linne från H&M
Kortärmad stickad kofta från Xanaka (i Frankrike)
Också det obligatoriska guld-halsbandet, som jag fått av min bror och gudfar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback