Do u know the muffin-man?

Nu ska jag baka muffins och lyssna på underbar musik som man blir glad av. Jag tycker inte om deprimerande musik idag. Inte alls på humör, det räcker att tittaut genom fönstret för att bli deprimerad. Det började med sol. Sen kom det hagel. En massa hagel! Sen regnade det som tusan. Och sen, kära vänner, började det snöa! Iofs bara i typ tre minuter, men jag satt och rös hela tiden. Jag bad till och med lite grann. Vill ha vår nu. Nu, nu, nu. NU!

Follow-up sen på mina choklad muffins med Marabou/Daim fyllning ;) Sånt kan man inte motstå, eller hur?


Kommentarer
Postat av: icka

hej Åsa, svar på det du skrev i min blogg: Priset varierar nog väldigt mycket. Där ja var kostade varje behandling från 700 kr och uppåt, och så kostade det 5-600 för att få tillgång till alla möjliga slags pooler. Ja tycker det var värt pengarna, men det finns säkert lite billigare ställen! På birka princess kan man betala ungefär 100 kronor och så får man bada hur länge som helst (en vanlig pool och två bubbel) plus att man får ligga en timme i deras tre låtsas solar för de pengarna. jätte skönt! :)

Postat av: Sabina

Taaack så mycket =) Fixade det själv, ja. Men det tog sin lilla tid kan jag säga! Fick ju sitta och lista ut vad som var vad i stilmallens koder, haha! ;P
Mm, förlovningsfesten var verkligen jätte trevlig. :) Och of course måste du komma o se lägenheten ju! :D Puss & kram

2007-03-19 @ 17:38:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback