Dagens-listan!

Sheena, denna hade jag helt glömt bort! Riktigt längesen det blev en dagens-lista nu. Tyckte det var dags idag :)

Dagens väckarklocka: 05.45. Nej, jag skojar inte! Bor man på landet så måste man ta tåget, och börjar man 7.00 får man ta tåget fem i halv sju. Och alltså vara uppe i god tid.
Dagens bästa: Den allra bästa är ju lätt att jag äntligen fick träffa
Sanna igen!! Hon har varit på Gran Canaria sen sept-okt någon gång och vi har inte träffats sen dess. En av de bästa människorna jag vet. Bra på alla sätt och vis :)
Dagens sämsta: Megasuperäckel-stressigt på jobbet. Trodde aldrig jag skulle bli klar...
Dagens låt: Justin Timberlake - Lovestoned/I think she knows. Den är så jävla coooool och jag älskar den!
Dagens outfit: Mörkblå jeans från Dr.Denim, vit lång och långärmad bomullströja från Gina Tricot, hjärthalsbandet, senaste stövlarna och vinterkappan (ja, det var -2 grader i morse.. Däremot strålande sol och varmt när jag slutade jobba..)
Dagens doft: Handkräm från Oriflame med vaniljdoft.I love vanilla!
Dagens föda: Frulle-bulle. Pasta-lunch. Chokladboll-fika. Glass-eftermiddag.
Dagens köp: Nya solglasögon! Äntligen! Har inte orkat innan, men nu var det dags.Tycker om dom :)

Kommentarer
Postat av: Karin

åå det stället vill jag VERKLIGEN besöka.. lät helt underbart ju:)

Postat av: Crazypill

Justin e go =)

2007-03-20 @ 20:40:00
URL: http://crazypill.blogg.se
Postat av: Crazypill

Justin e go =)

2007-03-20 @ 20:40:08
URL: http://crazypill.blogg.se
Postat av: Maria

oj vad tidigt du gick upp!

2007-03-20 @ 23:21:30
URL: http://fashionstars.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback