Blåst och VILA

Det har börjat blåsa.. Väldigt mycket! Trodde huset skulle blåsa omkull inatt när jag vaknade av att det knakade. Men det är 8 grader och strålande solsken - det får väl räknas som vår ändå! Sitter ändå inomhus..Tråkigt tycker jag. Hade gärna gått en promenad, har tänkt börja springa dom dagarna vi inte tränar, antingen på morgonen eller kvällen, så man känner att man rör på sig lite grann varje dag iallafall. Så jag får väl ge mig ut och gå en runda först så jag vet var man kan springa någonstans sen! Jag vet, det låter superhurtigt, men snart är ju badsäsongen här och då är det kul att kunna sätta på sig bikini första dagen utan att skämmas :D

Jag älskar lördagar.. Man har en ledig kväll bakom sig och en ledig dag imorgon. Så skönt! Denna lördagen är vi också lediga, så vi ska gå på bio.Vi ska se Alpha Dog, med bland annat Justin Timberlake i en av rollerna. Ska bli kul att se om han kan syssla med film - musik vet vi ju att han kan ;) Jag tror den är väldigt bra, faktiskt. Har läst en del recensioner och den verkar ju omtyckt. Iofs brukar det vara så att när en film fått bra recensioner tycker jag inte om den och när den får urusla så älskar jag den! Så kan det vara, hoppas jag tycker om denna iallafall.

Har äntligen hittat hörlurarna. Liksom, HÖRLURARNA! Som. Jag. Vill. Ha! Ge mig, ge mig, ge mig. Oh, dom är så vackra, coola, snygga, och BRA dessutom! Och kostar inte så fruktansvärt mycket. Men som vanligt har jag inte råd att köpa dom nu.



Hoppas jag får lite jobb i nästa vecka så jag få lite pengar. Jag har ett sparkonto (vuxenpoäng) men jag hatar att ta pengar därifrån! Nåväl. Jag fick tillfredställa shoppingmuskeln lite grann igår iallafall. Den nyöppnade VILA-affären hade massor med öppningserbjudanden så jag gick dit. Självklart hittade jag ingenting som har med erbjudandena att göra, utan köpte en klänning till ordinarie pris istället. Och den var lätt värd att stå i kö i tjugo minuter för att prova, för att sedan konstatera att den var skitsnygg(!!!) och sen stå i ytterligare kö i tjugofem minuter för att inhandla. Och den var inte dyr heller, så det gör inget att den var till ordinarie pris :) Men eftersom blogg.se är otroligt segt just nu så kommer bild på skönheten inom kort istället!

Nu ska jag göra lite smycken och sen duscha och äta lite lunch! Och ha en allmänt trevlig lördag. Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback