Bagavond

I morse (vid halv sju) när jag gick till jobbet var det ju bara ca 0,3 grader, så jag prackade på mig halsduk, vantar och mössa.Som tur var tog jag min nya vårjacka, eftersom jag fattade hur varmt det skulle komma att bli idag :) Efter jobbet gick jag ner i stan och tog mig en runda inom H&M, MQ, Trampolin och ett par andra affärer.. Hittade dock inget speciellt, även om jag fick mer i lön än jag trodde. Däremot, när jag gick in på Scorett så kände jag för att köpa skorna jag testat hur många gånger som helst nu:
image62
Sorry, vet inte varför det blev så mycket vitt omkring själva bilden.. De är av märket Vagabond. Väldigt mycket  jättesköna, fina och dom var dessutom billiga, 399 pix. Ska användas med min vita jacka, of course! Inte samma färg, men det tänker man ju inte på. Fötterna och jackan är ju ganska långt ifrån varandra, vilken tur :)

Sen åkte jag hem, lagade kyckling i green curry sås med ris, har kollat på Grey's Anatomy och nu ska jag faktiskt gå o lägga mig.Men först hänga upp tvätt.. urk. Imorgon ska jag på kurs (introduktionskurs för nyanställda på lasarettet.. euhm.. nyanställd? Har jag inte bara jobbat där sen april förra året..?) och sen jobba kväll, alltså 13-19.30.. Trist att sluta så sent, men skönt att det fortfarande är ljust utomhus nowadays vid den tiden!

Natti.

Kommentarer
Postat av: icka

ja gillar de där skorna.

Postat av: Lovisa

Åh vad söta :)

2007-03-30 @ 23:00:59
URL: http://lovisawadman.blogg.se
Postat av: Magdalena

de skorna har jag, de e superfina och bekväma :)

2007-06-25 @ 07:22:27
URL: http://Smultronros.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback