the night of my life?

Ikväll är det dags! Jag kan fortfarande inte riktigt förstå att jag ska se Justin ikväll. Helt sjukt. Tror att det kommer bli en väldigt bra konsert, så bra betyg som den fick i Stockholm! Jäklar vad folk skrek i Globen, man hör ju knappt honom! Jag hoppas nu bara att jag kan smyga med min kamera in. Annars blir jag riktigt arg. Ledsen. Besviken. Förbannad. Min mobil är nämligen den sämsta någonsin att försöka fota med någon annanstans än i strålande solsken och med ett dödsstilla motiv. Min kamera däremot, kan man för tusan zooma hur långt som helst med och ändå få riktigt bra bilder, i mörker, med hoppande, springande, studsande motiv. Ska vira in den i min regnjacka och prega ner regnjackan i min gigantiska väska. Förhoppningsvis orkar dom inte rota så ingående - and my work is done ;)

Igår var trevligt, midsommar får alltid mig att känna mig sådär megasvensk. Vi började med att tända på grillen, det blev både lamm, flintastek, lax, svärdfisk och tonfisk. Men innan vi åt det så körde vi "förrätt" med egeninlagd sill (jag åt dock inte det även om det var jag som gjort den. hatar sill!) och lingongrova, knäckebröd och sallad. Till det grillade åt vi sedan min hemmagjorda potatissallad gjord på nypotatis. Efter maten blev det kaffe, gud vad mätta vi var. Efter mycket tjat från mig gick vi ner på gräsmattan och spelade 3 omgångar kubb. Team Andy/Nicke vann med 2-1 mot Team Jonas/Åsa.. Vi hade flyt ett tag, men sen gick något snett, haha. Vi gick tillbaka in och åt jordgubbar och spelade kort. Mycket trvlig kväll, med undantaget att Stoffe typ blev magsjuk :( Hoppas han mår bättre idag! Det var iallafall inget vi åt, för ingen av oss andra mådde det minsta dåligt.

Nu ska jag väcka min snarkande sambo så vi förr eller senare kan ta oss till Köpenhamn.. Båt/tåg eller direkttåg till Köpenhamn? Hmm, that is the question. Båt/tåg är mindre än halva priset tur och retur, mot en envägsbiljett med tåg över bron. Känns lite onödigt va?

I will tell you all about it imorgon! Ciiiaaaaoooo!!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Många vuxen poäng där!! Va duktig du är att fixa mat, ja Andy åxå förstås. Tänker på dig just nu för jag vet att du är på väg till Justin!!!!!! Hoppas du kan ta foton på grabben! Kram min älskade unge

2007-06-23 @ 18:22:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback