Spain they asked? Spain it is.

Jo, vi ska åka till spanska gränsen idag och handla sprit, jag och min bror. Känns härligt att man har såna band till varandra. Nej, men det finns tydligen en likör som man i Spanien ger till barn tillsammans med varm mjölk (fråga mig inte varför), och denna likör finns endast i Spanien, och den ska Andreas ha tag på. Tur att man är en halvtimmes bilfärd från gränsen så man kan åka dit och handla på sig. Det är dessutom billigare där än i France. Jag ska inhandla brunt piss (annars kallat whiskey) till min käre sambo, och något gott till mig själv. Sen får vi väl se vad jag hittar som är lämpligt att ta med till Hultfred. Sanna, förslag? Jag vill ju inte direkt ta med vodka.. Inte heller något sliskigt skit.. Inte något som man blir full på av en klunk, och inte heller öl.. Jag har inte riktigt bekantat mig med smaken än, även om jag resten av min vistelse här ska häva minst en öl om dagen för att härda mina stackars smaklökar! Så, mina alternativ är inte många, men jag ska hitta något bra. Och billigt - det är nog det viktigaste.

Alldeles strax ska jag klä på mig, bege mig ut i Perpignan på shoppingäventyr alldeles ensam.. Och sen gå till restaurangen, bli serverad lunch och därefter åka till Spanien, som sagt, med bror och Luke. Och kanske någon mer.. Om någon hinner läsa detta innan 15-tiden och vill att jag ska handla något till er, skicka ett sms!

Au revoir!

Kommentarer
Postat av: Andreas

Vadå piss det är ju hur gött som helst!!!!!

2007-06-11 @ 16:45:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback