Skattepengar och lite Perpinyà-shopping

Var på restaurangen under lunchen, sedan gick jag och mamma ut en runda på stan. Vi traskade in på H&M som vanligt, lite onödigt eftersom det finns hemma, men jag hittade en tee som jag inte sett hemma än, riktigt cool! Där blev det även ett vitt och ett svart diadem som kostade 1.50 euro - sisådär lagom :) Precis runt hörnet hemifrån så gick vi in på en av mina favoritaffärer här, Bora Bora, där hittade jag ett par ballerina i silver med svarta leopardfläckar, för 8 euro. I love it.

  

Tröjan fanns även med gråa och svarta ränder, med en rosa mun istället.. Men jag tyckte denna var snäppet coolare.

Gick in på min internetbank, och såg att jag är en av de 3 miljoner svenskar som hade fått mina skattepengar redan! Vad glad jag är nu, behöver inte oroa mig inför nästa månad heller. Skönt! Nu ska jag ta på mina nya ballerina och springs bort till Le Petit Piteå, kanske man kan få lite käk..?

Justdet, Perpignan ligger ju i Katalonien, där man talar katalanska - Perpignan blir Perpinyà på katalanska, därav rubriken :) Au revoir!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback