Nästa anhalt: Hultsfred

Hade en väldigt mysig middag på Haket, en pizzeria med ett väldigt coolt koncept. Är en mysig restaurang med uteservering och väldigt hyfsade priser, dom har inte bara pizza och kebab utan även grillade rätter, pasta och hamburgare (inga skithamburgare heller) och jag tog såklart en kyckling-hamburgare! Man får ju unna sig på sin födelsedag. Före vi åkte till stan för att äta så fick jag ju öppna presenter. Och vad fick jag? Jo en liten rosa iPod nano av mamma, pappa och Andy!!! På baksidan är det graverat: "Music á la Ausa", världens coolaste. Så ingen kan ju sno den utan att man vet att det är min, haha. Jag fick även de rosa gummistövlarna som jag önskat mig, av Andys föräldrar. Tack, tack, tack! Trodde inte dom skulle passa för det var en storlek mindre än jag brukar ha, men dom satt ju superbra när jag väl fick prova med strumpor och så.

image133

Så söta och coola! Efter middagen åkte vi hem och jag har laddat över musik så det räcker i tre dagar på min nya fina iPod. Härligt att äntligen få höra musik igen på tåget och när man är ute och går.

Nu har jag packat min väska för Hultsfred. Allt är med, och det jag inte har, har Sanna (t.ex. öronproppar som jag hade glömt bort). Blir inte mer bloggande förrän på söndag/måndag nu. Ha en underbar helg! Nu ska jag göra en macka för tågresan imorgon.

Ciaaaaooo!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vilka supersöta stövlar och så gulligt av Danuta och Jerry!! Kram

2007-06-13 @ 10:02:01
Postat av: VintageRetroPrinsessa


Älskar färgen på stövlarna :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback