Mycket att stå i!

Igår var det bal för studenterna här i Helsingborg. Min kompis Fia tar studenten nu och jag var hemma hos henne halva dagen medans hon gjorde sig i ordning! Hon blev så himla fin, världens sötaste :)

Vid fyra-tiden åkte jag till Påarp där Sanna hämtade mig på stationen (hon orkade inte köra in i stan och hämta mig när det var så mycket folk) också åkte vi till CenterSyd! Hittade en massa grejer men jag köpte bara ett linne. Väldigt duktigt *klappa mig själv på huvudet*, jag åker ju till Frankrike nu på måndag så då blir det väl förhoppningsvis lite shopping. På tal om det, gud vad mycket det är just nu - men jag tycker om när jag har mycket att göra hela tiden så man inte blir uttråkad..

  • 2 juni Skumdisco på Sundspärlan, 90% av min umgängeskrets jobbar så det blir bara naturligt att jag också är där hela dagen :)
  • 4 juni Åka till mamma och pappa i Perpignan, Frankrike. Är där i en vecka och det kommer (hopefully) innebära sol, bad, shopping, födelsedagsfirande, massa mys och kanske lite jobb? (dom äger ju trots allt en restaurang som dom inte kan ignorera bara för att ja kommer ;)
  • 13 juni Åka till Hultsfred med Sanna! Tåget går 7.21 på morgonen och vi är framme ca 12.30, alltså dagen innan festivalen börjar.
  • 14-17 juni Jobba på Hultsfredsfestivalen med att sälja kläder i "outdoor mall", ett tält där hela Hultsfreds klädeskollektionen designad av Carlings samt artisternas kläder kommer säljas! Vi jobbar torsd 14-20, fred 20-02, lörd 14-20 och sönd 8-14! Söndagen låter ju inte alltför lockande...
  • 18 juni intervju på Aspero i Malmö, angående KY-utbildningen jag sökt till i höst!
  • 25 juni HALKA!
  • Hemligt datum UPPSKRIVNING!

Nu ska jag sova, gud vad trött jag är. Sleep tight, Ciao!


Kommentarer
Postat av: Mamma Anne

Ja du har verkligen ett häftigt schema de närmaste veckorna. Tur att inte jobbet på lasarettet har satt igång på riktigt ännu. Längtar ihjäl mig till på måndag när vi får träffas igen. +25-28 grader och sol hela veckan, inte illa va! Välkommen till Perpignan och oss, och Luke förstås!! Kram och puss

2007-06-02 @ 10:25:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback