Mer inköp..

Vaknade av en smäll i morse, blev jätträdd först, men sen insåg jag att det var mamma som typ tappade en burk med bestick på golvet! Haha! Men det var lite svårt att somna om med hjärtat sittandes i halsgropen och klockan var ändå 10.30 så jag gick upp då. Mamma gick och handlade bröd till mig och det blev lite jordgubbar och baguette till frukost då.

Gick bort till resturangen, dit Susie (en amerikansk tjej som brukar hänga hos mamma och pappa) kom med falafel, fast istället för falafel var det fetaost i pitabrödet, med typ sallad och sånt som brukar vara till. Falafeln var slut så det blev feta istället, minst lika gott :) Sen gick jag och mamma en runda i stan idag igen. På H&M, var annars, köpte jag ett par hängiga marinblå byxor som man typ knyter under knäna. Jättesköna, perfekta till ljumma sommarkvällar som det är här idag t.ex! På
Pimkie hittade jag the bikini! Jag har letat och letat men inte hittat någon, så vill man ju inte ha en som alla andra har heller.. Den ser riktigt ful ut på denna bilden men den är tusen gånger snyggare i verkligheten..

image124

Det är silvrig bakgrund, också står det en massa grejer med stora vita bokstäver. Ascool är den, och den sitter som en smäck! Eftersom denna bilden är tagen med blixt blir ju färgerna helt konstiga och man ser knappt det silvriga, men den är gorgeus i verkligheten :) Det blev även ett linne på Pimkie, ett svart med ett stort tryck på tre glassar också står det typ "100% sweet juice Icecream".. Blev även ett nagellack och en svinbra makeup-remover på Sephora, min absoluta favorit sminkaffär!

Imorgon ska jag och mamma åka till stranden med bussen, det tar ca 20 minuter härifrån. Vi ska äta lunch, sola, kanske bada och kika runt lite i affärerna där också. Har ju som sagt fått skattepengarna nu ;)

På lördag kväll ska vi äta tårta i restaurangen, då kommer nog både Susie och Kim (Lukes flickvän) dit. Sen på söndag är mamma och pappa lediga, då ska vi på dagen åka till stranden och på kvällen ska vi fira mig! Happy birthday tooooo meeeee... Fast jag fyller inte år förrän på tisdag.

Au revoir!

Kommentarer
Postat av: malin

Den var snygg! Jag köpte en ursnygg bikini förra sommaren som jag inte kommer i denna sommar. Så sjukt irriterande, förnedrande och surt. Funderar på en pepitarutig bikini från Gina tricot i större storlek i år...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback