Konsten att sova i Frankrike

Jo, visst går det att sova gott på en uppblåsbar madrass. Det har jag gjort de senaste nätterna, men inatt blev det annorlunda då min natt/morgon bestod av bland annat

- säkert 100 graders värme
- ett lite för tjockt täcke
- en ambulans uppspeedad på ecstasy
- en alldeles för väldrucken fransman som tyckte det var roligt att skrika lite sådär på morgonkvisten när man är tvungen att ha fönstrena öppna pga den 100 gradiga värmen
- gå upp och stänga fönstret
- således: ytterligare 100 grader
- en hund uppspeedad på ecstasy

Till slut vaknade jag på riktigt av Windows uppstart-signal "ding ding dong ding doooooong...". Mamma köpte en croissant till mig och medan den intogs läste jag ut boken "Säg det inte till någon". Aldrig någonsin har en bok fått mig att känna mig så jävla ledsen. Den bästa jag läst på länge.

Nu ska jag traska bort till restaurangen och äta lunch. Sen ska jag få födelsedagstårta :) Med sockerkaksbotten, jordgubbar, grädde och banan mellan och hallon och jordgubbar på toppen!

Dagens outfit:

image131

Top från ett stånd i Canet
Jeansshorts från Turkiet, uppklippta



Dagens doft: Hugo Boss Femme
Dagens accessoar: En fläkt, någon?
Dagens bra: Det är fruktansvärt fint väder

Dagens dåligt: Längtar hem en del

Dagens inköp: Inga än så länge, men förhoppningsvis väska + skor som jag trånar efter
Dagens föda: En croissant, en yoghurt och vatten. Ska bli lunch och tårta sen! Och ikväll hemmalagad mat, mums.

Au revoir


Kommentarer
Postat av: Sanna

Jättefint linne! Här e också pissvarmt, jag och catha sov i deras uterum inatt, sen har vi solat och bad i hennes trädgård sen 9 imorse :) ses på tisdag! hör av dig om tid och plats för din födelsedagslunch. du får ju såklart välja ställe :)

Postat av: Andreas

Kom igen nu vadå sakna hem lite? jag saknar ju dig jävligt mycket jue!!!!!

2007-06-11 @ 16:41:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback