Grattis Grattis!

Happy birthday to me...

Japp, idag fyller man 19. Känns inte direkt att det är min födelsedag, eftersom jag öppnade presenter i söndags då mamma och pappa firade mig. Och nu när man fyller "äldre" så är det ju inte lika pirrigt att fylla år längre. Innan kunde man ju knappt sova kvällen innan för att det var ens födelsedag! Men jag har haft trevligt än så länge, åkte in till stan och åt lunch med
Sanna och Sabina. Av Sanna fick jag en engångskamera och en liten presentpåse med shower cream och body butter med mango-lukt från Body Shop. Fään vad Naajs! :)

Snart ska jag få öppna fler presenter men jag får snällt vänta tills sambon min kommer hem från jobbet. Så länge tänkte jag börja packa inför morgondagen (Hultsfred!) och se vad som möjligen behövs inhandlas på Ica.

Wish me Happy Birthday ;) Ciao!

Kommentarer
Postat av: malin

GRATTIS på födelsedagen! Ha en mysig kväll! Kram från kusin

Postat av: Mamma

Grattis grattis än en gång min goa 19-åring! Älskar dig

2007-06-13 @ 10:00:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback