Good morning

Vaknade för två timmar sen, känner mig redan trött och att jag skulle kunna gå och lägga mig igen och sova ända tills imorgon, haha! Men jag ska snart hoppa in i duschen sen börja plocka fram lite saker och prov-packa min Hultsfreds-väska, för att se om den bagen jag har är stor nog. Annars blir det till att köpa en ny, större, när jag åker in till stan sen. Ska nog ta tåget vid halv två, sen får jag ta bussen upp till Sundspärlan.. Ska vara där hela kvällen. Hoppas verkligen det går bra ikväll, inte så kul om det bara kommer ett par hundra eller ännu mindre ju. Kul med lite good old times igen, faktiskt :)

Jag kom på att jag köpte en yoga-bok för snart ett år sen men jag började aldrig med det. Så det ska jag nog göra nu! Tänkte jag ska ta med den till Frankrike så jag kan prova lite grann när mamma och pappa är på jobbet.

Kollade på finalen av Talang 2007 igår, roligt att
Zillah och Totte vann, hon var sjukt duktig på att buktala! Hon var lätt värd 1 miljon kronor, även om alla var duktiga. Jag tror det stod mellan Zillah & Totte och Baby Bang, han var också riktigt duktig! Och charmig liten kille :) Nä nu ska jag springa genom duschen! Ciao

Kommentarer
Postat av: Mamma Anne

Kul det låter med yoga, du får kanske lär ut lite till oss åxå. Glöm nu inte att packa den stora resväskan till Frankrike, inte bara Hultsfredsväskan. Hoppas att ni hade mycket folk i går kväll. Hörs i kväll. Puss

2007-06-03 @ 13:23:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback