Frankrike imörrn!

Vilken härlig dag det har varit idag, det har varit jättevarmt! Hade bara shorts och t-shirt på mig :) Härligt när man känner att det är varmt även om solen inte är framme. Nu ska jag gå och lägga mig för vi ska åka kvart i sju imorgon bitti! Jag ska få skjuts till Malmö Central (tur att man har en sambo som jobbar i Malmö ibland) för att ta tåget över bron till Kastrup. Det tar bara ca 20 minuter, så jag planerar att vara framme på Katrup minst två timmar innan avgången. Nu när dom börjat med det här med att man inte får ta med så mycket vätskor osv så har det börjat ta ännu längre tid i säkerhetskontrollen, så lika bra att vara i supergod tid, även om det är tråkigt att bara sitta och vänta. Men man vet ju aldrig, och jag tycker om att planera så man slipper stressa :) Resväskan är färdigpackad så när som på tandborste och smink, och jag är redo för Frankrike! See you tomorrow mommie!!

Gonatt och ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback