En till, sorry.

Jag känner mig lite listig idag.. haha, den var allt bra ;)

Tre saker jag inte förstår mig på:
1. Nekrofiler
2. Terrorister
3. Matematik


Tre saker som finns på mitt skrivbord/bordet jag sitter vid:
1. En halvdrucken Ramlösa Citrus, garanterat varm och utan kolsyra vid detta laget
2. En hemtelefon och min mobiltelefon
3. Massor med papper och överföringssladdar till bl.a digitalkamera och iPod

Tre saker jag gör just nu:
1. Funderar på att gå och lägga mig istället för att sitta här
2. Sitter här
3. Grubblar lite på mina ickebefintliga framtidsplaner inför hösten


Tre saker jag vill göra innan jag dör:
1. Hjälpa så många jag bara kan
2. Sett alla vrår i världen som jag vill se
3. Göra något riktigt spontant som ingen någonsin trodde att jag skulle kunna göra


Tre saker jag kan:
1. Laga mat och baka
2. Få min vänstra axel att gå ur led och sen hoppa tillbaka igen
3. Skriva sms ohyggligt fort (nej, jag är inte så stolt över mina skills)


Tre saker jag inte kan:
1. Sluta gråta när jag väl har börjat
2. Sluta skratta när jag väl har börjat
3. Rapa på beställning. Men när det väl händer så händer det stort


Tre saker jag tycker att du ska lyssna på:
1. Musik som får dig att dansa som om ingen ser dig
2. Fågelkvitter
3. Ditt hjärta


Tre saker jag skulle vilja lära mig:
1. Sjunga
2. Något minoritetsspråk som typ 0,1% av världens befolkning talar
3. Gå i klackar som om det inte besvärar mig


Tre favoriträtter:
1. Pasta med en god, krämig sås
2. Ugnsstekt hälleflundra med smörsås och mosad potatis
3. Pannkakor



Do it! Do it! Do it! Du också :)


Kommentarer
Postat av: Anna

Jag vill också kunna gå helt obesvärat i klackar! Det går bra ibland i ca tio minuter sen blir det hela bara mer och mer besvärat. Men om man vill vara fin så får man lida pin :-)
Kram kusin-Anna

Postat av: Liza

nice lista! :D

2007-07-04 @ 18:14:07
URL: http://www.ThreeOfAKind.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback