En seriösare lista denna gången :)

Namn: Åsa
Ålder: 19
Stjärntecken: Tvilling
Ögonfärg: Blåa, lite gråaktiga
Hårfärg: Äntligen min naturliga färg igen: rödhårig
Längd: 172 cm
Skriver med: Handen såklart! Höger, om det nu skulle vara av intresse ;)

Favoritresmål: Florida-resan för 7 år sedan.. Den vill jag göra om
Godaste maten: Det mesta utom kött (äter dock fisk & fågel). Älskar italienskt & thaimat
Bästa godiset: Allt utom lakrits. Och såndär choklad med likör i. Urggh...
Dricker: Citronvatten, te, saft, läsk, cider.. Det mesta utom vin och öl (fast det börjar slinka ner det med) 
Favoritprodukt: Produkt... Hmm, min favorit måste vara torrschampoo från Kisby. Det funkar verkligen!
Bästa egenskaper: Nyfiken, generös, fyndare, känslosam
Sämsta egenskaper: Dålig på att slutföra saker jag påbörjat, blir ganska lätt irriterad, godismonster
Musiksmak: I princip allt.. Kanske inte dansband eller dödsmetal, men jag kan lyssna på det mesta.

Vad är det som driver dig att fortsätta blogga?
Tycker det är roligt att titta bakåt i tiden och se hur jag var då, men har aldrig riktigt klarat av att föra dagbok. Med internet är det så mycket enklare och roligare med bilder, länkar och dylikt.

Vad hade du för idé med bloggen från början? 
Från början var det just att föra en officiell dagbok, och det blev ju som det var tänkt.

Hur ser ditt liv ut om 10 år ?
Jag är fortfarande sambo med Andy, har flyttat till något liiite större och har en vovve. Har gått de utbildningar jag vill, har det perfekta jobbet att äga en butik, har råd med en egen bil (en söt liten cab) och trivs utmärkt med livet. Har bra vänner och alla mina nära och kära, och jag själv, mår bra. Träffar min familj oftare än jag gör nu!


Kommer du fortfarande blogga om ett år?
Ja, det hoppas jag verkligen. Det är ju inte förrän om några år det blir riktigt roligt att sätta sig och titta tillbaka i tiden.

Läser du ofta andras bloggar? Människor du känner eller inte?
Oh ja, både vänners och människor jag inte har en aning om vilka dom är, utom namnen ungefär.

Lånat listan av
Kelly.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback