Brorsan överraskar!

Idag åkte jag och mamma till stranden i Canet, mysigt! När vi kom dit var det helt molnigt och disigt, skittråkigt, så vi satte oss och åt lunch. Men sen när vi väl gick ner på stranden och la oss så kom solen fram. Ser dock inte ut som en kräfta som jag brukar göra efter ca tio minuter i solen. Skönt, nu har man en bra bas liksom.

Pappa kom snällt och hämtade töserna när dom var färdigsolade, och vi gick hem och bytte om för att sedan gå och sätta oss på en uteservering här i Perpignan. Luke hade nämligen sagt att han ville träffa oss vilket vi tyckte var konstigt. Han brukar aldrig vilja träffa mamma och pappa annars på eftermiddagarna! Vi gick dit vi hade bestämt träff och jag och pappa beställde varsin öl (ja, jag! ÖL! bildbevis längre ner...) och mamma ett glas vin. Luke kom ca 5 minuter senare och hann bara precis sätta sig och säga "I've got a surprise.. A delivery". Vi hann bara tänka i några sekunder, sen tittar jag upp mot gatan och ser brorsan komma där spatserande rakt emot oss! Han hade tydligen tagit tåget i förmiddags (han bor i Paris) och nyss kommit fram. Tagit långledigt från jobbet och bestämde sig för att komma hit, skitroligt!

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen kila bort till restaurangen och laga mat! Japp, jag ska laga mat idag :) Nedan lite bilder från idag och igår:

         

Från vänster:
Jag igår innan jag gick till restaurangen. Visst har man fått lite färg?
Bikinin! Snyggare i verkligheten som sagt, än den andra bilden :)
Pappa bakom disken på nedervåningen i restaurangen!
Jag och mamma på stranden idag :)
Jag dricker ööööl!
Andreas har precis kommit och satt sig, det var verkligen en överraskning!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Siken överaskning de måste varit, en glad sådan :D Hoppas ni får det jättemysig så ses vi på tisdag! Då fyller du år, woho! puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback