Bästa helgen!

Mycket som hänt som man inte skriver om i bloggen. Har helt enkelt inte haft tid! Justin Timberlake på Parken i Köpenhamn var riktigt bra! Vilken show.. Jag satt väldigt långt bak, men det gjorde egentligen inte så mycket för man hörde ändå allt perfekt och jag kunde ju kolla på storbildsskärmen. Tjejen bredvid mig var shysst och pratade engelska med mig, eftersom jag inte förstår ett ord danska :) Konstigt, att bo 20 minuter därifrån men endast förstå typ "undskyld"... och "spise". Anyway: vi stod upp även om vi hade sittplatser och dansade och sjöng med och skrek, kul att det var så iallafall.Annars har man ju hört om sittplatser att alla bara sitter där som tråkmånsar. Men Justin visste hur man skulle få igång publiken! Jo jäklar, hade behövt öronproppar - mot publiken! Inte alls mot musiken, det var helt perfekt som sagt. Men till slut skrek alla så högt att det helt seriöst kändes som att taket skulle lyfta. Jag sneglade uppåt bara för att vara på den säkra sidan. Sanna fick två samtal under konserten, hoppas du hörde lite! Först under My Love, men när jag väl lyckades komma fram så var det bara musik och Justin dansade, och folk skrek så himla högt. Men Señorita hörde du iaf lite tror jag :) Om inte annat så mig och tjejen bredvid mig som sjöng med, haha. Skitbra konsert som jag kommer komma ihåg läääänge. Tack Andreas!

Idag har vi varit och storhandlat och sen haft lite släkt på besök. Bakade rulltårta med vaniljkräm och färska jordgubbar i, också hade vi gjort Panacotta med bärsås. Snacka om att vi var mätta! Nu ikväll har vi bara ätit soppa, och tittat på The Fast and the Furious med Vin Diesel, Michelle Rodriguez m.fl. Den gick på fyran, den är så himla bra!

Nu ska jag sova, ska upp i tid imorgon eftersom jag ska ha halka! Alla jag känner som gjort det säger att det är skitkul, så jag hoppas jag också får roligt! Än så länge är jag mest nervös dock.. Sleep tight. Ciao!

Kommentarer
Postat av: Andreas

hoppas du är nöjd med allt nu efter din födelsedag

2007-06-29 @ 14:56:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback