Back from Hultsfred

Nu var det ju ett tag sen jag skrev. Hultsfred var roligt, men inget jag tror jag kommer göra igen bara för att åka dit och faktiskt gå på festivalen. Kan säkert åka för att jobba igen, det var många fördelar med det! För bilder och sådär: kolla in min bilddagbok!

Skönt att vara hemma igen, tillbaka till vanliga livet liksom. Igår var jag på intervju i Malmö, på rn skola jag sökt till i höst. Jag har varit väldigt tveksam eftersom det är en KY-utbildning, och inte en "riktig skola". Men efter att jag har varit där så är jag såld! Kommer jag inte tackar jag ja tveklöst. Bara jag inte kommer in både där och på högskolan jag också sökt till.. Då blir det dilemma. Man får tydligen svar redan denna veckan, före midsommar sa dom! Pirrigt.. Men väldigt bra att få veta så tidigt så man slipper gå runt och undra.

Ikväll ska vi på bio! Ocean's thirteen blir det. Den hade premiär 7 juni, och jag har ännu inte sett den! Ocean's filmerna är ju bara bäst!! Men inte så lätt att ha sett den när jag varit i Frankrike och på Hultsfred nu! Ska bli mysigt, och vi har dessutom halva priset på bio mån-tors.

På fredag är det midsommar. Lugn kväll blir det, med grillning och lite god dricka. Och självklart jordgubbar! Med grädde ;) Kommer nog gå upp cirka femton kilo som vanligt: varje midsommar och varje jul. Vill ta det lugnt på midsommar eftersom på lördag är det dags: Justin Timberlake ska avnjutas på (i?) Parken i Köpenhamn! Min bror är helt enkelt bäst. I konfirmationspresent fick jag honom som gudfar, i studentpresent fick jag ett jättefint guldhalsband som jag inte har tagit av mig sedan dess, i julklapp fick jag en Nintendo DS, och nu i födelsedagspresent fick jag en konsertbiljett till Justin Timberlake! Jag kommer även ihåg en jul för länge sen då jag önskade mig ett Nalle Puh gosedjur som jag självklart fick av honom. Bäst är det rätta ordet. Lördag ska som sagt avnjutas på högsta nivå. Jag skiter tillochmed i att jag ska se konserten själv. FÖR JAG SKA SE JUSTIN!!

image134


Kommentarer
Postat av: Liza

åh! vilken snygging!! hoppas biokvällen blir bra!

Postat av: Mamma

Såklart han är världens bästa bror! Fast han har ju en otroligt gullig lillasyster också! Ha jättekul på konserten och bara njuuuut!! Kram

2007-06-20 @ 10:00:23
Postat av: Andrea

Jag se där, eftersom Sanna är urdålig på att blogga kan man alltid kika in här och vips så ramlar man vidare till en bilddagbok (shit so advanced, men coolt på samma gång!). Så fick man uppleva Hultan genom era ögon. Been there done that. Jag och kompisen jobbade också ett år, satt i växeln på festivalkontoret. Och blä så äckligt, men ändå häftig upplevelse. Mitt hallelujah-moment var Dregen... Tss. Och då spelade storheter som Morrisey och Alicia Keyes men Andrea föredrar smålänningarna! Kram till dig och ha en mysig midsommar och en askul lördag! Hälsa Justin!

2007-06-20 @ 20:37:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback