Lund-Shopping

Vad längesen det var jag uppdaterade.. Har jobbat en massa och sen har jag varit dator-lös sedan i onsdags nu. Helgen har varit väldigt lugn, ganska ensam.. I fredags blev det filmkväll med Sanna - vi såg Over the Hedge, 13 going on 30 och Säg att du älskar mig. Alla tre var bra, endast Säg att du älskar mig som jag inte hade sett innan. Den var hemsk! Men jag rekommenderar den verkligen, tycker alla ska se den.

Idag blev jag avsläppt på Nova i Lund för en liten shoppingrunda. Jag hade velat spendera alla mina pengar på Topshops Kate Moss kollektion!! Wow, jag ville verkligen ha ALLT. Det var ingenting som inte var snyggt.. Jo, kanske.. Nej, allt hade jag velat köpa haha! Men jag hade verkligen inte råd så jag köpte bara ett blått linne och ett halsband där. Sedan fyndade jag på Skopunkten. Man får ta 3 par skor och betala för 2 där, och det var inte så svårt att hitta tyckte jag! Lite bilder:

   
   


Nu ska jag göra potatismos och köttbullar, men inte till mig dock , jag ska äta fiskpinnar! Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback