Cleaning required..

Jeez, min badrumshylla (eller okej, jag har fler än EN..) ser ut som ett bombnedslag.. Jag har för mycket grejer som jag inte använder, blandat med saker som jag använder dagligen. Av någon konstig anledning så står/ligger grejer jag aldrig använder ytterst, lättast att komma åt, medan saker jag använder minst en gång om dagen är lååångt in så allt annat ramlar rundor när man ska komma åt. Därav stöket, kanske..? Haha! Nu tänker många kanske: men städa då!? Jag säger: PALLA! Jag är för lat för att orka rensa bland alla hårsprayer och parfymer och acetonflaskor. Jag låter det stå där för att fylla ut hyllan, helt enkelt! Och slänger jag det så kommer jag komma på en dag senare att jag verkligen behövde dendär lotionen som jag fick i födelsedagspresent förförra året.. Det enda som är fint uppdelat är mitt smink - en väska för saker jag använder ofta, och en för saker jag använder mer sällan (=aldrig, hah).. Och ja, jag skojar när jag säger att det är fint uppdelat, det ligger huller om buller och jag tappar alltid någonting på golvet, speciellt mina rouge så att "kakan" spricker så att det endast är smulor kvar.

   


När vi nu ändå är inne på smink så kan jag passa på att lista mitt bästa smink/skönhetsprodukter. I love listor!!

Mascara
Dior Diorshow Mascara

Rouge

Make Up Store Blush i färgen "passion"

Kajal
Sephora khôl pencil 

Läppglans
Pout i färgen "Posh Girl" och Maybelline shiny.licious fruity gloss i färgen "peaches 'n' cream"

Foundation
makeup foundation by H&M i färgen "white sand" (för en blekfis som mig)

Parfym
DKNY Red Delicious

Bodylotion
L'Oréal NutriBronze Bodylotion 24H Progressive Tan för "fair skin" (färgar gradvis!)

Ansiktskräm (för dagen)
Oriflame Blueberry Face Cream (luktar wonderful)

Ansiktskräm (för natten)
Oriflame Night Enrichment (Evening Primrose Oil & Wheat Proteins)

Pincett
En rosa från Sephora, den är suverän!

Har en massa fler saker jag använder men jag orkar inte lista fler nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback