Personalfest!

Blev sjuk i veckan, inget kul... Hade sån huvudvärk så jag knappt kunde resa mig upp! Så jag kunde inte jobba på onsdagen, också var jag ledig i torsdags och började må lite bättre. Igår kunde jag jobba igen! Sen på kvällen så var det personalfest på Ekebo. Kom dit vid 19 och fick förfriskningar, minglade lite och sen satte vi oss till bords i hopp om att få mat (det ryktades om tacos... mmm). Jonas och Maria gick upp på den lilla scenen som finns där nere i källaren där vi höll hus, också började dom ställa frågor till folk. Beroende på hur man svarade delades vi in i 5 olika grupper. Min fråga blev "Åsa, har du körkort?". Svar nej såklart... "Lag 3!". Efter mig var Andy, hans fråga blev "Andreas, kör du din flickvän mycket och ofta?" HAHA så jävla roligt. Han kom i lag 5. Kände fan inte en enda i mitt lag men det blev det ju ändring på under kvällen :) Lag för lag skulle sen gå upp på övervåningen och göra en slags "tipsrunda". Först fick vi lite olika vätskor som vi skulle klura ut vad det var genom att smaka & lukta - vi hade 2 fel av typ 6 eller 7 vätskor... Sen skulle vi följa en tråd genom ett kolsvart Storstugan, det kluriga var sen när tråden tog slut, vi fattade inte vad som skulle hända. Bara det att allt gick ju på tid och vi stod där som några fån, när vi egentligen bara skulle gå tillbaka till början. Suck... Anyway, sen ville dom ha 3 frivilliga som skulle sticka ner händerna i olika saker (is, spaghetti och något annat... vet inte vad det var) och hitta kapsyler! Efter det fick vi en meny och skulle duka ett bord för två därefter. Lät dock serveringspersonalen ta hand om det som vet var allt ska vara. Visade sig att vi hade fel ändå! Sen skulle vi slå ner lite flaskor och till sist bilda ett led genom att sätta olika kropssdelar på golvet där som satt ut markeringar. När alla var klara fick vi maaat, tacos, jättegott. Sen var det mer mingel och prisutdelning till lag nummer 5 som vann. Dom fick varsin shot :) Vid halv ett kom Anvar och hämtade oss snäll som han var. Då var vi skittrötta så när vi kom hem deckade vi bara ihop i sängen. Nu ska jag snart hem och Andy till radion och ikväll ska vi till Ekebo igen och jobba, det är premiär idag ju!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback