Long long time..

Har varit dålig på att blogga nu när jag varit borta och allt. Hade det bra i Frankrike iallafall, även om det var lite konstigt att fira jul utomlands! Kom hem dan innan nyårsafton och sen hade vi middag hemm hos mig. Fick diska och städa som en idiot hela dagen, men det blev ju bra till slut. Vi åt pastasallad och goda dressingar och till efterrätt blev det någon slags äppelkaka som Arnel hade med sig :) Vid elva begav vi oss mot stan och 12-slaget firade vi oturligt nog i en KÖ! men men, det var kul inne på Zinc när vi väl kom in och vi hade en bra nyårsafton. http://rockoholic.bilddagboken.se för bilder från Frankrike/nyårsafton och lite sånt.

Idag och imorgon är jag ledig, sen jobbar jag onsdag-söndag, boring... Hatar att jobba helg även om det ger mycket cash. Nu ska jag försöka lokalisera min hårfön och sen äta någonting.

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback